Plesk Controlpanel
Webmail
+31 36 2340240
E-mail
Menu
Support Desk
Webstore
Knowledgebase
Knowledgebase...
Home
/
Knowledgebase
Knowledgebase
U bent doorgestuurd vanuit de Support Desk, omdat u niet bent ingelogd.
Controleer de Knowledgebase op vergelijkbare vragen. Indien uw vraag niet beantwoord wordt, kunt u hier een nieuw ticket indienen.
Mijn Tickets
Nieuw Ticket
Backups
Backups
Maakt Ultralogic backups van mijn website?
Wat wordt er precies in de backup meegenomen en hoe maak ik een backup?
Email
Email
Wat zijn mijn mail instellingen en hoe log ik in op het controlpanel?
Hoe kan ik mailen vanuit php? Ondersteunt Ultralogic de PEAR class?
Mijn webmail loopt niet via https op webmail.mijndomein.tld
Ik zie in een andere FAQ post dat ik IMAP kan instellen. Ondersteunen jullie geen POP3?
Waarom moet ik SMTP authenticatie voor uitgaande mail instellen?
Financieel
Financieel
Kan ik gedurende de looptijd van een hostingpakket omschakelen naar een duurder of goedkoper pakket?
Ontvang ik restitutie bij tussentijdse opzeggingen?
Ik heb een vraag over mijn bestelling, factuur of betaling.
Wanneer ontvang ik inlogcodes voor de producten die ik in de webshop heb gekocht?
Overig
Overig
Ik krijg een error 500 en wil graag detailed errors zien.
Resellers
Resellers
Waar begin ik met mijn reseller account?
Webhosting
Webhosting
Ik heb een webhosting pakket. Hoe begin ik?
Wat gebeurt er met mijn domeinnaam na het aflopen van mijn contract zonder verlenging?
Kan ik zelf DNS beheren?
Wanneer kan ik het beste mijn backup naar een externe FTP server of Backup as a Service plannen?
0